vrijdag 13 november 2015

dille & kamille in maastricht


Gisteravond ging ik samen met vriendin Marieke naar de opening van de nieuwe Dille & Kamille in Maastricht. De prachtige ruim opgezette winkel zit in een rijksmonument dat met veel liefde verbouwd werd, zoals te zien is aan een bewaard gebleven mooie oude muur achterin het pand en geweldige lichtkoepels in het plafond. Het is niet alleen een (markt)winkel met een zeer uitgebreid assortiment aan kruiden, bakspullen, olijfolie, pasta's, thee, houten speelgoed, prachtige(kook) boeken, kaarsen en nog veel en veel meer. Je kunt er namelijk ook heerlijk genieten van een kleine kaart met allerlei eigen (vaak biologische) producten zoals soepjes, hartige en zoete taarten en taartjes, thee en limonade. En alles wordt geserveerd op eigen servies. Je kunt er even een pauze nemen tussen het shoppen door. Een echte aanrader dus. Ik nam onder andere een bio mix voor worteltaart mee die ik binnenkort zeker ga uitproberen. Fijne dag!


Dille & Kamille werd officieel geopend door wethouder John Aarts.


Last night I was invited to the opening of the new Dille & Kamille in Maastricht. What a beautiful store it is! With a lot of (cook)books, olive oil, tea, wooden toys, pasta,  baking stuff, candles, herbs and a cosy corner where you can eat a delicious pie or cake and drink their amazing lemonade or tea. Already a favorite of mine! Have a nice day!





6 opmerkingen:

  1. Zo leuk, zeker ook leuk dat je kunt genieten van hun eigen producten. Helaas is Maastricht niet echt naast de deur ;-) Ik houd het dus op Groningen of Zwolle ^_^ Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag! Ga ik onthouden voor als ik eens in Maastricht ben. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt doen! Alleen al voor het prachtige pand!

      Verwijderen