zaterdag 3 oktober 2015

hello blackbird give away


Bloemenliefhebbers opgelet! Het is weer tijd voor een fijne give away! Zoals jullie misschien nog wel weten, bezocht ik een tijdje geleden de prachtige winkel/webshop Hello Blackbird in Delft (hier kun je er meer over lezen). Ik geef in samenwerking met Hello Blackbird het bijzondere vaasje Bloemenlab 11 van Vlinder & Vogel weg. Bedoeld voor dat ene mooie bloemetje dat je langs de kant van de weg plukte of de bloem die net niet meer in je vaas past. Wil je het Bloemenlab vaasje winnen? Laat dan hieronder een reactie achter en like Hello Blackbird op Facebook. Volgende week zondag maak ik hier de winnaar bekend. Succes en fijne avond!
  
De foto is eigendom van Vlinder & Vogel

22 opmerkingen:

  1. Oh, ik doe graag een poging šŸ˜ƒ ! Super mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Leuk om mee te doen! Ik zie dat vaasje wel bij mij aan de muur hangen:)
    Ik heb een like achtergelaten bij Hello Blackbird.Fijn weekend!
    groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Ik doe heel graag mee.
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op vazen in allerlei soorten en maten, oud en nieuw. En Ć©Ć©n voor aan de muur is een welkome verrijking!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij staat hoog op mijn verlanglijstje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor zo'n praktisch en mooi vaasje doe ik graag mee! Heel herkenbaar dat bloemetjes zwemmen in te grote vazen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Hello Blackbird is een van mijn favorieten in Delft, dus ik doe graag een poging! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa heel fijn en mooi! Ik hoef hello blackbird natuurlijk niet meer te liken want ben al een enorme liker vanaf de eerste minuut!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeel erg knap, zo mooi in zijn eenvoud. Al is het dan een weliswaar supermooie herfstdag, dit vaasje ademt 'lentefris'! Zou hier leuk passen in huis, dus ik doe graag een gooi ☺️. Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat schitterend! Ik doe mee ;-)
    Hihihi, give away weekend... ook nog eens eentje bij mij ...

    Fijne zondag! Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Ik maak graag kans om te winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik waag hier ook graag mijn kans! Als ik het zou winnen, hang ik het vaasje in mijn klas op. En plaats ik wekelijks een bloem in de kijker. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor zo'n prachtig vaasje waag ik wel een gokje... Duimen maar.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi!! Ideaal om een "zomaar" cadeautje te geven aan mijn vriendin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hier ook een poging...Zo lang mogelijk alle bloempjes uit de tuin er in...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag een poging. Wat een leuk vaasje :-) Hello Blackbird is ook echt een hele leuke winkel in het charmante centrum van Delft, absoluut een bezoekje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf! Dit prachtige vaasje van vlinder&vogel staat al een tijdje op mijn wenslijstje :) Leuke samenwerking met een leuke webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf!! Die zou heel leuk staan in ons huisje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke actie! Prachtig vaasje! Ik doe graag mee, op het laatste nippertje. Nu snel naar Facebook, voordat het zaterdag is! ;) en dan maar duimen met mijn fingers crossed! :)

    BeantwoordenVerwijderen