dinsdag 15 september 2015

hello blackbird


In de zomervakantie logeerde ik een paar dagen bij mijn broer in Sassenheim. Lekker in de buurt van allerlei fijne steden en prachtige winkels. Zoals Hello Blackbird, een prachtige fris ingerichte winkel in hartje Delft, en tevens mijn nieuwe blogsponsor. Ze verkopen zowel off- als online veel van mijn favoriete merken, zoals Studio Snowpuppe, Tas-ka, Keecie, FEST Amsterdam en House of Rym. Je kunt er tevens terecht voor interieuradvies en web- en grafisch design. En ben je op zoek naar het mooiste behang van merken als Orla Kiely, Ferm Living, Cole & Son en Zilverblauw, neem dan zeker een kijkje in hun webshop I love behang.
Volgende week komt er trouwens een heel fijne Hello Blackbird give away aan, dus stay tuned! Fijne dinsdag!


A few weeks ago I visited Hello Blackbird, a beautiful shop in Delft. They sell a lot of my favorite brands, such as Studio Snowpuppe, Tas-ka, Keecie, FEST Amsterdam and House of Rym. They also provide interiordesign and webdesign. And if you are looking for amazing wallpaper, you should definitely check out their other webshop I love behang with brands like Orla Kiely, Ferm Living, Cole & Son and Zilverblauw. Happy Tuesday!


4 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit! Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zalige winkel! Goeie sponsor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie winkel. Hoera voor zo'n gave blogsponsor Stephanie!:) Ik ben benieuwd naar de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen