zondag 31 mei 2015

De Fabriek op Zondag



Vandaag ging ik samen met vriendin Marieke naar De Fabriek op Zondag op het terrein van Piet Hein Eek. Veel mooie producten, fijne muziek en een prachtig terrein. Een ultieme combi als je het mij vraagt. Ik werd er heel blij van, ondanks de regen.


Die regen was een goed excuus om ook even bij Piet Hein Eek binnen te lopen. Ik kijk er altijd mijn ogen uit. Wat een inspirerende plek! Omdat het erg druk was in het restaurant, liepen we voor de lunch even verder naar Pinkie Patisserie die ook op het terrein zit en waar we een overheerlijke hamburger van de barbecue aten.


My friend Marieke and I went to De Fabriek op Zondag in Eindhoven today. Beautiful stands, nice music and the very cool Piet Hein Eek site. The best combination if you ask me. We walked around in Piet's showroom and shop when it started to rain. Instant happiness. Such an inspiring place!
 

2 opmerkingen:

  1. Daar moet ik ook maar eens naar toe... wat een gave plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier er leuk uit! Denk dat ik ook maar een keer naar Eindhoven moet ;)

    BeantwoordenVerwijderen