dinsdag 4 februari 2014

show up


Afgelopen zondag ging ik samen met Fanny, eigenaresse van de prachtige (web-)shop Watanders, naar showUP in Amsterdam. Het was alweer de derde editie van deze geweldige en inspirerende tradeshow voor cadeaus en woonaccessoires. De sfeer, de 75 fantastische deelnemersstands, de inrichting, de prachtige bloemen (verzorgd door Vlinder&Vogel) en planten maakten dat we er de hele middag rond liepen. Mijn absolute favorieten waren Kadodesign (foto's 1 en 2), Jurianne Matter (foto's 9 en 10), Engel. (foto's 12, 13 en 14) en Keecie (foto's 17 en 18). Kadodesign zorgt voor mooi verpakkingsmateriaal, van kadopapier en linten tot custom made draagtassen bijvoorbeeld. Jurianne had prachtig aardewerk in haar stand staan, dat dit jaar in de verkoop zal komen. De kleuren, het materiaal en de afwerking zijn fantastisch. Ik kreeg de mooie forest kaartjes als verjaardagscadeautje van haar. Bedankt Jurianne! Sabien van Engel. had dekens meegenomen, die ze waarschijnlijk vanaf september zal gaan verkopen. Ik ben fan! Ze hadden zo'n vrolijke, kleurrijke stand, dat je niet anders kon dan glimlachend rondkijken. Je krijgt er spontaan zin in een feestje! En dan Klaartje van Keecie, wat een lieve sympathieke vrouw. Ze verkoopt de prachtigste leren producten, van tassen tot portemonnees. Elk ontwerp is anders, fijne vormen, mooie kleuren en originele prints (aan de binnenkant van bijvoorbeeld de tassen, portemonnees of iPadhoesjes). Ik kocht er de prachtige Big Business tas, als verjaardagscadeau voor mezelf. Bedankt Klaartje!


Last sunday I was invited to the showUP event in Amsterdam. I went there together with Fanny, owner of the fantastic (web-)shop Watanders. We walked around for hours, such inspiring and amazing stands, contestants, beautiful flowers (by Vlinder&Vogel). My absolute favorites were Kadodesign, Jurianne Matter, Engel. and Keecie. It was so cool to meet them in person! They are all lovely, sweet and kind women.


Foto 3: Studio ROOF
Foto 4: Story Tiles
Foto 5: WOW for you
Foto 9: Pillah
Foto 7: Wild Wood Agency
Foto 8: De Krantenkapper
Foto 11: Gezinnig
Foto 17: Deelnemersdiorama van Omstebeurt
Foto 19: Kitsch Kitchen

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooie foto's van gemaakt. Ik heb ook echt genoten zondag, het was de eerste keer dat ik er was en wow wat was het gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe vond je de ShowUp Stephanie? ik heb veel leuke dingen gezien... Jammer dat ik je uiteindelijk niet gezien heb. Was met iemand samen die haast had.....

    Gr. Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond t geweldig! Jammer dat ik je gemist heb. Volgende keer!

      Verwijderen
  3. hi stefanie !
    It was nice isn't it ? I also went there on monday and made a report. I was wondering when you talk about some stands, do you contact them to let them know you wrote something about them ? ( I had one person who asked me to let her know )
    thanks, Pat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Pat
      It was really nice! The people I talk about in my blog post know that I wrote about them :) Have a nice day!

      Verwijderen