donderdag 17 oktober 2013

snor recipe #1



 

Een tijdje geleden kocht ik het boek Zelfgeboerd van Uitgeverij Snor. Het concept is van Uitgeverij Snor en Marian Flint. Studio Boot zorgde voor de vormgeving. Het boek ziet er, net als de andere boeken en kalenders van Uitgeverij Snor, weer prachtig uit. Je krijgt tips hoe je bijvoorbeeld bijen en kippen in de stad kunt houden of hoe je een daktuin aanlegt. En natuurlijk met allerlei groenten die je zelf kunt verbouwen. De lekkere recepten die erin staan, zijn voor iedereen (inclusief onhandige koks zoals ik) goed te maken.
Vandaag maakte ik de vrolijke tomatentaartjes. In plaats van geitenkaas, gebruikte ik mozzarella. Ze waren heerlijk. Smakelijk eten!


A while ago I bought the book Zelfgeboerd, made by Uitgeverij Snor, Marian Flint and Studio Boot. I's a cool book with lots of delicious and easy recipes. Today I made the vrolijke tomatentaartjes (happy tomato tarts). In stead of goat cheese, I used mozzarella.
Enjoy!

8 opmerkingen:

  1. Leuk boekje! Zou ook wel leuk zijn om je eigen kippen te houden, voor verse eitjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boek! En taartje ziet er ook lekker uit. Was hij dat ook? :-)

    Goed weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar het boek! Fijne eetplaatje, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi, ik kom je volgen, mooie blog! Ik ga jou zien op de bloggersbash van Lynda, als ik het goed heb, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen