vrijdag 4 oktober 2013

count your blessings


Dit is wat me blij maakte deze week: een dagje naar de Woonbeurs met Cindy waar we een aantal live bloggers tegenkwamen (onder andere YvonneIrisAnki en Kirsten), Martine's geweldige nieuwe shop Le Diorama waar ik een Pippi paard en een Snug vaas kocht. Het paard maakt me elke keer als ik ernaar kijk weer aan het lachen. Verse radijsjes op een mooi bord, het MILK jubileum boek en een prachtig kommetje van Donna Wilson dat ik bij Buiten de Lijntjes zag en gewoon niet kon weerstaan. En mijn vader die telkens een stukje behandeling van zijn lijstje kan schrappen. Gisteren werd hij geopereerd en volgende week krijgt hij de uitslag.
Fijne nieuwe week lieve bloglezers!

 

What made me happy this last week: a day at the Woonbeurs with Cindy where we met a few live bloggers (Yvonne, Iris, Anki and Kirsten), Martine's new shop Le Diorama (I bought a Pippi horse and a Snug vase, the horse makes me laugh), radishes on a pretty plate, the MILK anniversery issue and this beautiful Donna Wilson bowl I just couldn't resist. I bought it at Buiten de Lijntjes. And my dad, who had his, let's hope, last and final surgery. He is doing well considering.
Have a lovely new week sweet blog readers!
 

Voor meer count your blessings,kun je een kijkje nemen op Anki's blog.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fotootjes zet je hier weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy to hear your dad is doing well. I'm seriously in love with that bug dish! Have a great week-end. Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat pipi paard is super!
    Ik hoop dat je vader een goede uitslag mag krijgen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the Donna wilson plate, super cute!
    It sounds like you had a wonderful week, so I hope you're weekend is equally nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. my little girl would kill for the Pippi horse.
    enjoy your weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat leuke paardje komt me bekend voor. Mijn dochtertjes hebben een hele verzameling schleich paardjes, ze zijn ook zo mooi! Met kerst vind ik de hertjes, schaapjes etc ook zo leuk staan. Je hebt jezelf wee met mooie en fijne spulletjes omringd. Wat fijn dat de operatie van je vader achter de rug is! Ik hoop dat jullie goed bericht krijgen. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het met je vader beetje bij beetje beter gaat. En een gezellig uitstapje met Cindy! Een minstens zo fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto`s en ik hoop dat je vader een goede uitslag mag krijgen!!!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word ook altijd blij als ik een pipi paard zie :)
    Ik hoop ook op een goede uitslag voor je papa

    BeantwoordenVerwijderen