zondag 29 september 2013

beautiful happy things



Mijn nieuwe sponsor Beautiful Happy Things stuurde me een prachtige tas toe van het merk Littlephant. Wat is ie handig en mooi! In de webshop verkopen Anne en Sandra fijne producten van onder andere ISAK, Littlephant en Base212. De gehele collectie van ISAK, naast andere mooie merken, verzameld op een plek. Producten voor je huis waar je blij van wordt. Dát is Beautiful Happy Things. Neem snel een kijkje en je bent verkocht.
Fijne zondag!


Beautiful Happy Things is my new sponsor. They have send me this beautiful bag. I am so happy with it!
Anne and Sandra sell fantastic brands, for example ISAK, Littlephant and Base212. The entire ISAK collection, as well as other beautiful brands, all collected in one place. Products for your home that make you happy. That ís Beautiful Happy Things. Go over there and take a look, you definitely will love it.
Happy Sunday!


En binnenkort is er een gave give away van Beautiful Happy Things op mijn blog!

There also will be a cool give away on my blog soon, hosted by Beautiful Happy Things. So stay tuned!

10 opmerkingen:

  1. Lucky you! Wat een mooie details zoals die tekst in de tas en dat balletje.Veel plezier ermee, wij vrouwen kunnen nooit genoeg tassen hebben :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tas en ben benieuwd naar je give away! Ga gelijk even kijken op de site.
    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful :))

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh,... die tas is waanzinnig.
    Wat aardig dat je die zomaar krijgt zeg!.
    Oef,..dat wil ik ook wel.
    Zie mezelf er al mee fietsen met de tas aan't stuur haha....
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave tas zeg en dat tekstje... heerlijk! Wat fijn om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja lap seg, nu heb ik het zitten: ben verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nieuwe onwijs leuke sponsor! Mooie tas zeg!

    BeantwoordenVerwijderen